Plany czytelnicze: wrzesień'19


W dzisiejszym poście chciałabym Wam przedstawić moje plany czytelnicze na wrzesień.



 1. "Mam chusteczkę haftowaną"
Biorę udział w booktourze z tą książką. Jestem jej bardzo ciekawa!




2. "Miłość dla dorosłych"
To kolejna książka, którą przeczytam w ramach booktouru.






3. "Tożsamość zbrodni"
To książka, którą Wy wybraliście dla mnie do przeczytania we wrześniu. Najczęściej bezpośrednio ją proponowaliście.



4. "Kto porwał Daisy Mason"
Tę książkę również wybraliście Wy, w ankiecie, którą przygotowałam na stories.

5. "I znowu kusząca Kanada"
Wymyśliłam sobie, że każdego miesiąca będę czytała jakąś książkę o wybranych przeze mnie kraju. Na wrzesień wybrałam sobie Kanadę i ostatecznie stawiam na tę właśnie pozycję.




6. "Jaga"
Uwielbiam serię kwiatu paproci od Miszczuk! Tę część zaczęłam już w zeszłym miesiącu, ale później wzięłam się za coś innego. Nie jest tak porywająca jak te"główne" części, ale mam nadzieję, że się rozkręci i z przyjemnością doczytam ją we wrześniu!



7. "Bądź przy mnie zawsze"
To będzie druga książka Agaty Przybyłek, którą przeczytam. Pierwszą była "Ja chyba zwariuję!" i bardzo mi się spodobała, przeczytałam ją w półtora dnia! Zamówiłam już sobie kolejną część tej serii, a we wrześniu mam zamiar, jak widzicie, rozpocząć serię z domkami.




8. "Kadziu"
W moich czytelniczych planach zaczęłam uwzględniać też biografie. W sierpniu przeczytałam książkę Adama Bieleckiego "Spod zamarzniętych powiek", natomiast we wrześniu mam zamiar sięgnąć po coś mi bliższego (trenuję siatkówkę).




9. "Kredziarz"
Tę książkę już dawno chciałam przeczytać. Najpierw "Kredziarz", później "Zniknięcie Annie Thorne"!



10. "Teraz zaśniesz"
Opinie o tej książce są podzielone. Muszę przekonać się sama!


Cała lista:
1. "Mam chusteczkę haftowaną"
2. "Miłość dla dorosłych"
3. "Tożsamość zbrodni"
4. "Kto porwał Daisy Mason"
5. "I znowu kusząca Kanada"
6. "Jaga"
7. "Bądź przy mnie zawsze"
8. "Kadziu"
9. "Kredziarz"
10. "Teraz zaśniesz"

Co będzie najlepszą książką, a co najgorszą?

Komentarze

Prześlij komentarz