Pora rozszerzyć działalność instagramową!


W tym pierwszym poście chciałabym się z Wami przywitać i przedstawić jak wyobrażam sobie funkcjonowanie tego bloga. Od 1 maja 2019 roku prowadzę profil na instagramie o tematyce książkowej (Dżelka Książkowa Frelka). Niedawno przemknęło mi przez myśl założenie bloga, kiedy dodawałam post na instagramie i kawałek mi ucięło, bo był za długi. Tutaj będę mogła się rozwlekać do woli (a nuż kogoś to zainteresuje). Poza tym zawsze chciałam być blogerką-instagramerką. Serio.

Jaką tematykę planuję?

Książki (w większości) - nie wyobrażam sobie tej strony bez recenzji książek oraz postów z nimi związanych (np. ulubione książki dzieciństwa, przydatne aplikacje, strony, czy sprzęty związane z czytelnictwem. Zdradzę, że chciałabym też czasem przemycić coś mniej książkowego. 

Głownie dedykuję tę stronę dla moich obserwatorów jako rozszerzenia konta instagramowego, ale mam nadzieję, że przyciągnę też czytelników "pozainstagramowych". Jeśli nie trafiliście tutaj z instagrama to zapraszam na mój profil, który podlinkowałam Wam powyżej. 

Komentarze

Prześlij komentarz